Ja Hodam

среда, 10. август 2011.

Lepota


Lepota je svuda oko nas. Ako odaberemo da je primetimo, bićemo zapanjeni koliko je prisutna u našim životima. Ne govorim o komercijalizovanom pogledu na lepotu, već o njenoj čistoj esenciji; o njenoj prisutnosti u našem svakodnevnom životu! Toliko ima lepote pred nama , da su mnogi od nas postali imuni na njene čari.
Poslovica kaže: Lepota je u oku posmatrača. Dozvoliću sebi da je malo izmenim da bih objasnila šta mislim; Ja bih rekla to ovako- Lepota je u SRCU posmatrača. Evo i zašto:
Kada vidimo nasmešenu bebu- naše se srce osmehne. Pesma slavuja pomera tanke niti naše duše, a posmatranje zvezdanog neba čini da naše oči svetlucaju kao same zvezde.Sva to je lepota, i iako pesma slavuja nema fizičku formu, kažemo da je lepa, isto kao i za nebo koje vidimo,. Smeh bebe u svojoj slatkoći dodiruje naše srce i mi to nazivamo istinskom lepotom.
Lepota potiče iz LJUBAVI kojau nosimo u srcu, zahvalnost koju izazivajer je Izvor svoeg života stvorio i podelio sa nama. Što više volimo nekoga ili nešto, to lepše ono postaje. To , još jednom, potvrdjuje da lepota ima čvrstu vezu sa našim emocijama, i opet, dokazuje nam da njeno poreklo nije iz ove dimenzije.
U lepoti uzivaju sva naša čula, i zato je to tako čvrsto povezuje s ljubavlju.
Slike, skulpture,klasična muzika,žene, muškarci, deca,životinje,prirodau svoj svojoj raskoši- sve i svakog možemo nazvati lepim- jer je u njihovoj suštini ljubav, jer gde nema ljubavi , nema ni lepote.Lepota bez ljubavi jeste čista iluzija, koja nestane u treptaju oka. Ali, ako pogledamo kreaciju Univerzuma otvorenog srca i sa zahvalnošću , nikada nećemo naći nešto bez lepote.
Mi smo lepi kakvi JESMO: Bez obzira na naš fizički izgled, bez obzira šta mislite o svom telu- vi JESTE lepi. Lepota je u svakom biću i u svakom delu Zemlje; poljima i drveću, nebu prošaranom munjama, lahoru- istinska lepota se, u stvari, leži u tome da mi budemo ono što jesmo, tako što će mo živeti autentično i pratiti svoj put.
Kada unesemo lepotu svoje suštine u svaki deo svoje životne tapiserije moći ćemo da uživamo u slici koju smo stvorili u potpunosti.
Htela sam još samo da dodam; vidim vas svojim srcem, prelepi ste- i volim vas!
Još jednom, moja se duša osmehuje...Maja xxxx:)

Нема коментара:

Постави коментар