Ja Hodam

недеља, 27. фебруар 2011.

Današnjica- Dar Tebi od Univerzuma

Danas je sada.
Ne gubi vreme razmisljajuci o "sutra".
Sutra počinje sada,baš u ovom trenutku.
Ne troši vreme na brigu i pretpostavke,već ulaži u sadsnji trenutak tako što ćeš da delaš baš SADA.
Energija koju investiraš u tvoju sadasnjost-bila ona pozitivna ili ne-manifestovaće se kao tvoja budućnost.
Svaka tvoja misao,svako tvoje delo, nosi energetsku poruku sutrasnjem danu,ili još bliže-sledećem momentu.
Prati svoje misli. Kakve filmove vrtiš u glavi?
Misli postaju dela-a energija je nešto sa čim se kreira momenat.
Šta razmišljaš sada? U šta ulažeš u ovom trenutku?

Brige se ne rešavaju tako što misliš o posledicama koje ti odredjeni dogadaji donose. Brige se rešavaju poduzimanjem pozitivnih koraka ka rešenju tako što nećemo brinuti o posledicama vec dozvoliti energetskoj frekvenciji rešenja da udje u naš život. Kako? Tako sto necemo sebi stajati na putu konstantnim vrtenjem negativnog scenarija u glavi ,već čdopustiti Univerzumu da preuzme kormilo i usmeri nas ka rešenju.
"Neka me Univerzum i Izvor svog znanja i ljubavi rastereti brige,i ukaže mi na sva rešenja koja su mi dostupna. Miran sam i srećan,jer znam da se izlaz pojavljuje dok ovo govorim.Ja imam veru,ja znam da sam zaslužan,i znam da će sve biti uredu".

Sve će biti ok na kraju,ako nije ok-onda nije kraj!
:)

Нема коментара:

Постави коментар