Ja Hodam

четвртак, 23. јун 2011.

Sloboda

Najveća sloboda koju čovek ima jeste sloboda izbora.
"Život meša karte, ali mi ih delimo".
Slobodna sam da sanjam,da želim,da planiram i da se radujem.
Slobodna sam da biram kako ću reaGOVATI NA STVARI KOJE MI SE DEŠAVAJU.
Možda ne biram okolnosti koje me snadju,ali biram kako ću se postaviti u tom trenutku.

Slobodna sam ako odgovaram samo sebi za svoje postupke.
Slobodna sam ako dozvolim sebi da verujem u sopstveni sud.
Slobodna sam ako sam otvorenog uma.
Slobodna sam ako naučim svaki dan nešto novo.
Sloboda mi daje hrabrost.
Hrabrost mi pomaže da delam.
Delanje mi otvara mogućnosti.
Mogućnosti mi ostvaruju snove.
Ostvarenje snova mi jača veru.
A vera me vraća samoj Sebi,
tačno tamo gde stanuje Sloboda.
U mom srcu.
Gde ju je Ljubav rodila...

Нема коментара:

Постави коментар