Ja Hodam

петак, 3. јун 2011.

Plovidba

Ja sam jedno sa svima u miru i spokojstvu.

Ja se povezujem sa svojom unutrašnjom mudrošću.

Moj um je miran, spokojan i bistar.
Ja radosno dočekujem i njegujem novo u svom životu.
Ja zaslužujem ljubav, prosperitet i uspeh.
Ranjivost je moja snaga.
Samodisciplina mi donosi slobodu.
Ja pronalazim radost u svemu.
Ja sam pozitivan/na i snažan/na.
Ja opraštam sebi i drugima – Ja sam slobodan/na.
Ja vjerujem svojoj intuiciji.
Ja sam iskrena u mislima, rečima  i na delu.
Ja sam spokojna, moćna i samouverena.
Sve stvari dešavaju se u savršeno vreme.
Ja uživam u svojim sposobnostima kreacije i upotrebljavam ih za najveće dobro svih.
Ja prepoznajem sopestvenu lepotu i lepotu drugih.
Ja sam svetlost.
Ja sam ljubav...

Ja sam jedno sa celom kreacijom.

Ja sam savršeno dete univerzuma.
Sve je dobro u mom svetu...

Нема коментара:

Постави коментар