Ja Hodam

четвртак, 28. август 2014.

Pitanje


Sta vam je najvaznije u zivotu? Pri tome, ne mislim na odgovore u smislu"moja deca,moja porodica", isl. Naravno da vam je to bitno; medjutim,mislim na VAS ovde...Sta vasu Dusu cini veselom,vedrom,raspevanom? Kakve emocije, unutrasnja zbivanja,hobi,razmisljanja? To stvara vas zivot i kreira mnoga desavanja... Ometaca ima uvek...to znamo svi...medjutim,ako se bavimo LEPOTOM i RADOSCU,ako fokus bacimo na resenje a ne na problem,neki se prozor uvek otvori...moguce je...znam,iz iskustva...ima toliko divnih ljudi koji zasluzuju vasu paznju i ljubav samim svojim postojanjem...izazivaju divne emocije i podsecaju da je zivot vredan zivljenja...polako,dan po dan,dozvolimo andjelima da nam pokazu ko nam je ko, ko smo MI SEBI,sta stvara muziku u nasem srcu,i podjimo optimisticno dalje...sa onima koji to zasluzuju i koji su uni ljubavi dok drze nasa srca...

1 коментар:

  1. U poslednje vreme sve manje sam na netu, pa sam i tvoj blog zanemarila.
    Žalim, jer volim da čitam sve što pišeš, volim da slušam kad pričaš.
    Šta mi je najvažnije u životu? Obično mislimo da je to ono što nemamo. Ne zaboravljam zahvalnost za sve što imam, svako jutro zahvalim se na bar deset stvari. Nemam odgovor na to pitanje, ako odgovor nije to što si navela, Možda radost, i trudim se da budem radosna zbog svega što imam, ali je to mnogo teško, mnogo teško u sitaciji u kojoj sam, ne mogu da zaboravim neplaćene račune, i dotle je došlo, i improvizovane ručkove i večito pitanje: Šta ćemo za ručak.
    Možda zato što me realnost stalno na to podseća, ne mogu izaći iz tog kruga i biti uvek vedra, pozitivna, ne mogu odbaciti brige, čime blokiram rešenja-zatvoren krug. Strpljivo čekam da se otvori, uvek mislim o onome što sam od tebe naučila i zovem anđele, pričam im i poluglasno i u mislima, jer sam im dozvolila pristup mojim mislima. Izgleda da ima stvari u kojima su i anđeli nemoćni.

    ОдговориИзбриши