Ja Hodam

понедељак, 16. децембар 2013.

Krivica

Nabacivanje krivice je jedan od načina kako nam energija "curi" iz tela i duha. Neki ljudi su usavršili tu metodu do te mere da uopšte ne primećujemo da nam energija otiče u njihovom smeru. Ne dozvolite ikom da manipuliše vašim emocijama! Ako ste vi dobro, ne dajte nikome da cas uvuče u svoju "tužnu priču" opaskom..."ne znaš kako je meni,blago tebi,kako si raspoložen "...Svako se mora boriti za SEBE u smislu razvoja. Svako je odgovoran samo za SEBE. VI niste krivi ako vaša radost "štipa" za oči nekoga ko jednostavno NEĆE da preduzme NIŠTA za sebe. Priča"Izvini što mi je dobro" je apsurdna i nemojte ni ići tim putem. Ako ste naučili da svoje teske dane sami prevazidjete bez okrivljavanja drigih što su njima ti dani laksi nego vama- veliki ste put presli...Svi imamo mračne momente- zato,kad dodju oni lepi- nemojte osećati krivicu! Uživajte u njima,učite iz njih kao iz onih loših i budite odgovorni za SEBE. <3

2 коментара:

  1. Hvala Majo!
    Zaista nikog ne krivim, niti se osećam krivom.
    Ali, vapim za pomoć, konkretnu. Mislim na to da moji i A-ijini prijatelji pitaju svoje prijatelje da li znajz nekoga kome treba....sećaš se pričali smo, mreža podrške. Ja razumem da su ljudi opterećeni svojim brigama, ali mi ćemo ih podsetiti, samo ako znamo da hoće da šire informaciju. Bilo je i odgovora tipa...svako ima nekog svoda za koga će da se raspituje, ima, verujem, ali nisu svi ista struka i obrazovanje.
    LJubim.

    ОдговориИзбриши
  2. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши