Ja Hodam

петак, 13. септембар 2013.

Vreme

Ne dajte se požurivati dragi moji...Bez obzira što vam stalno štopuju vreme od trenutka kad se rodite do poslednjeg daha na ovoj planeti, ne dajte se uznemiriti, uplašiti,zbrzati. Sve se stigne. Ništa ne može pobeći što treba da se dogodi. Svakako će se desiti. Ni sekund ranije ni sekund kasnije nego što treba. Nestrpljenjem ništa ne ubrzavamo,niti odlaganjem usporavamo. Sve bude kada mu je pravi čas. Nikom od nas vreme nije isto. Imamo svoj jedinstven način proticanja kroz život i kroz vreme,jer mi ,ustvari ,protičemo, a ne vreme; ono stoji,a mi se kroz njega menjamo i putujemo. Svako od nas ima svoj brod u kojem plovi, i ima sopstveni sat. Ne dajte se zbrzati,dragi moji... Sve će biti šta treba-kada treba. Vi samo BUDITE i dajte sve od sebe da svaki vaš sekund VREDI vremena kojim protičete...

Нема коментара:

Постави коментар