Ja Hodam

недеља, 16. јун 2013.

Samo Ljubav

"...Ne mogu svi da te vole...", govorili su mi odmalena, kad god bih se vraćala razočarana, uplakana, ,povredjena, neshvaćena ili uvredjena od strane svojih drugarica (vrlo retko drugova) . Zašto bi mi neko želeo zlo ako ja ne želim njima? Zašto bi neko hteo da me uvredi ako ja gledam da budem što bolja i nežnija prema njima? Zašto? ZAŠTO??? Godinama su me mučila, ta pitanja bez odgovora... Medjutim, odgovor je bio uvek tu, ispred nosa i sastojao se iz dve reči. BAŠ ZATO! Istina je najčešće vrlo jednostavna...Previše mozgamo da nadjemo neki složeni odgovor, a on je jako jednostavan. Baš Zato. Čudno, zar ne? A možda i nije...Iritira ljude ono što osvetljava njihovu tamnu stranu...treba obrisati prašinu oko srca i duše...možda nečija blagost smeta onome kome je najviše potrebna, jer je se boji, jer nije navikao, jer misli da je NE ZASLUŽUJE... razni su razlozi, a tako jednostavni...Zaista , ne mogu svi da nas vole...Ne zato što smo toliko različiti, beć zato što smo toliko ISTI...previse u sebi nosimo ogledalaca u kojima se drugi ogledaju,pa nekad volimo šta vidimo a nekada ne...Prvi zadatak je zavoleti sebe...ostali ce lako da slede... Voleti sebe je preduslov za sve "ostale" ljubavi...Ne mogu svi da me vole...tačno je...ali ja mogu da volim sebe... ljubav ide uvek kako ona želi,pa nekako kada je pošaljem u svet, nadje način da mi se vrati, mnogostruko...beskrajno

Нема коментара:

Постави коментар