Ja Hodam

понедељак, 18. фебруар 2013.

Ako...

Ako ikada zaboraviš ko si
i ako svoje snove zagubiš
ako ti se oči zamute od sete
i sve što voliš za sobom ostaviš
ako te tudje reči odvedu
na neko tužno mesto u duši
i ako ti vetar prošlosti svrati
i počne sećanja sva da ti ruši,
pruži mi ruku
ja ću te voditi
od sebe same
te osloboditi,
ako te boli a ne znaš ni sama
gde je početak a gde je kraj...
Ja ću ti dati komadić sećanja
i sama ćeš pronaći opet svoj sjaj...

Pogledaj, sunce se javlja još jednom
opet mirišu kapljice kiše
ako zaboraviš da živeti vredi
ja ću ti šapnuti tiho, najtiše,
da svaki trenutak je nada za dalje
da svaki osmeh je obećanje
svaki korak je skica želja
koje ti tvoja duša šalje,
ako zaboraviš, ja biću tu
tvoj prijatelj iz večnosti
tvoj glas iz svetlosti
da te podsetim na tvoju lepotu-...

Нема коментара:

Постави коментар