Ja Hodam

среда, 9. мај 2012.

Vreme je...

Toliko toga nas je razdvajalo,
verovanja, vrednosti,misljenja
Toliko toga smo propustili
da bih bila u pravu ja , a ne ti.

Toliko puteva neistraženih  za nama
obuzeti započinjanjem bitaka novih
Toliko bašti nezasadjenih osta
zbog smišljanja ratničkih pesama ovih.

Toliko vremna bačenog putem
vraćanjem zla za zlo učinjeno
Toliko suza prosuto zalud
toliko ružnih reči izgovoreno.

Sad nova zora za sve nas se radja
Govori da mi smo nova nada za svet
Koje god si rase,koje god vere
Za mene si andjeo,moja zvezda je tvoj dom.

Moj zivot je tvoj,a svi životi su jedno
Deca rodjena pod istim tračkom sunca
Naša srca stvaraju talas ljubavi čiste
Vodjeni golubicom,do krajnjeg vrhunca.


Toliko godina čiste radosti slede
Toliko puteva,ruka u ruci,
Ovo je vreme da naše oči stvarno vide,
Ovo je doba u kome sve se menja,
Ljubav je put kojim duša ide...

Нема коментара:

Постави коментар