Ja Hodam

уторак, 10. мај 2011.

Namaste

MOJ CEO SVET SE OD DANAS MENJA.JER,JA SAM ODLUCILA DA MENJAM SEBE.DOZVOLICU SEBI DA MAŠTAM,DOZVOLICU SEBI DA VERUJEM
DA POSTOJI SMISAO U SVEMU ŠTO SE DEŠAVA OKO MENE,
U MENI,
I DOZVOLIĆU SEBI DA STVARAM I KORISTIM PRILIKE KOJE MI NEBO ŠALJE
ZA SVOJE DOBRO,I DOBRO SVIH KOJI PUTUJU SAMNOM...

Ja prihvatam sebe kakva jesam.
Necu se menjati jer to neko od mene trazi:
ja imam ekskluzivno pravo na svoj zivot,i na to kako živim.
Shvatam da sam odgovorna za njega,i zato sam pažljiva i brižna prema sebi,jer
znam da sam jedinstveni deo jedne celine,koja je sastavljena od drugih jedinstvenih delova.
Samo takvi,činimo Svetu Celinu.

Moj doprinos je bitan sastojak Ljubavi.
Ja sam bitna.
Ja značim.
Ja sam Ja.
Voleći sebe,volim i druge,jer poznajem sebe u svakom biću.
To je zakon Ljubavi.
To je zakon Jednog.
Poštujem mjesto u tebi
gde čitav svemir prebiva,
Poštujem mesto u tebi
u kojem je Ljubav, Istina i Mir
Kada si u tom mestu u tebi
i ja u tom mestu u sebi
mi smo Jedno.

Нема коментара:

Постави коментар